Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bridging the macro- and micro-divide: using an activity theory model to capture sociocultural complexity in mathematics teaching and its development Jaworski, Barbara
2009
72 2 p. 219-236
artikel
2 Changing practice, changing minds, from arithmetical to algebraic thinking: an application of the concerns-based adoption model (CBAM) Tunks, Jeanne
2009
72 2 p. 161-183
artikel
3 Conditional inference and advanced mathematical study: further evidence Inglis, Matthew
2009
72 2 p. 185-198
artikel
4 Didactical designs for students’ proportional reasoning: an “open approach” lesson and a “fundamental situation” Miyakawa, Takeshi
2009
72 2 p. 199-218
artikel
5 Proof constructions and evaluations Stylianides, Andreas J.
2009
72 2 p. 237-253
artikel
6 Researchers’ descriptions and the construction of mathematical thinking Barwell, Richard
2009
72 2 p. 255-269
artikel
7 Using the onto-semiotic approach to identify and analyze mathematical meaning when transiting between different coordinate systems in a multivariate context Montiel, Mariana
2009
72 2 p. 139-160
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland