Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Generalising the pattern rule for visual growth patterns: Actions that support 8 year olds’ thinking
Warren, Elizabeth
2007
67
2
p. 171-185
artikel
2
“Just don’t”: The suppression and invitation of dialogue in the mathematics classroom
Wagner, David
2007
67
2
p. 143-157
artikel
3
Routines and collective orientations in mathematics teachers’ professional development
Gellert, Uwe
2007
67
2
p. 93-110
artikel
4
Socio-emotional orientations and teacher change
Kaasila, Raimo
2007
67
2
p. 111-123
artikel
5
The transition to secondary school geometry: can there be a “chain of school mathematics”?
Sdrolias, Konstantinos A.
2007
67
2
p. 159-169
artikel
6
Tracing the development of preservice teachers’ efficacy beliefs in teaching mathematics during fieldwork
Charalambous, Charalambos Y.
2007
67
2
p. 125-142
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland