Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
14 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A reaction to “mathematics education: A vision of its evolutio” by Ricardo Cantoral and Rosa M. Farfán
López, Jorge M.
2004
57
2
p. 291-294
artikel
2
A reaction to mathematics education A vision of its evolutio by Ricardo Cantoral and Rosa M. Farfán
Jorge M. López
2004
57
2
p. 291-294
4 p.
artikel
3
Book Review
Coben, Diana
2004
57
2
p. 295-300
artikel
4
Book Review
Diana Coben
2004
57
2
p. 295-300
6 p.
artikel
5
Interpreting unfamiliar graphs A generative, activity theoretic model
Wolff-Michael Roth
2004
57
2
p. 265-290
26 p.
artikel
6
Interpreting unfamiliar graphs: A generative, activity theoretic model
Roth, Wolff-Michael
2004
57
2
p. 265-290
artikel
7
Investigating mathematics teacher learning within an in-service community of practice: The centrality of confidence
Graven, Mellony
2004
57
2
p. 177-211
artikel
8
Investigating mathematics teacher learning within an in-service community of practice The centrality of confidence
Mellony Graven
2004
57
2
p. 177-211
35 p.
artikel
9
L'inférence figurale Un pas de raisonnement discursivo-graphique
Philippe R. Richard
2004
57
2
p. 229-263
35 p.
artikel
10
L’inférence figurale: Un pas de raisonnement discursivo-graphique
Richard, Philippe R.
2004
57
2
p. 229-263
artikel
11
Minute math An action research study of student self-assessment
Susan M. Brookhart
2004
57
2
p. 213-227
15 p.
artikel
12
Minute math: An action research study of student self-assessment
Brookhart, Susan M.
2004
57
2
p. 213-227
artikel
13
Teachers' concerns regarding the adoption of a new mathematics curriculum An application of CBAM
Constantinos Christou
2004
57
2
p. 157-176
20 p.
artikel
14
Teachers’ concerns regarding the adoption of a new mathematics curriculum: An application of CBAM
Christou, Constantinos
2004
57
2
p. 157-176
artikel
14 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland