Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A reaction to “mathematics education: A vision of its evolutio” by Ricardo Cantoral and Rosa M. Farfán López, Jorge M.
2004
57 2 p. 291-294
artikel
2 A reaction to mathematics education A vision of its evolutio by Ricardo Cantoral and Rosa M. Farfán Jorge M. López
2004
57 2 p. 291-294
4 p.
artikel
3 Book Review Coben, Diana
2004
57 2 p. 295-300
artikel
4 Book Review Diana Coben
2004
57 2 p. 295-300
6 p.
artikel
5 Interpreting unfamiliar graphs A generative, activity theoretic model Wolff-Michael Roth
2004
57 2 p. 265-290
26 p.
artikel
6 Interpreting unfamiliar graphs: A generative, activity theoretic model Roth, Wolff-Michael
2004
57 2 p. 265-290
artikel
7 Investigating mathematics teacher learning within an in-service community of practice: The centrality of confidence Graven, Mellony
2004
57 2 p. 177-211
artikel
8 Investigating mathematics teacher learning within an in-service community of practice The centrality of confidence Mellony Graven
2004
57 2 p. 177-211
35 p.
artikel
9 L'inférence figurale Un pas de raisonnement discursivo-graphique Philippe R. Richard
2004
57 2 p. 229-263
35 p.
artikel
10 L’inférence figurale: Un pas de raisonnement discursivo-graphique Richard, Philippe R.
2004
57 2 p. 229-263
artikel
11 Minute math An action research study of student self-assessment Susan M. Brookhart
2004
57 2 p. 213-227
15 p.
artikel
12 Minute math: An action research study of student self-assessment Brookhart, Susan M.
2004
57 2 p. 213-227
artikel
13 Teachers' concerns regarding the adoption of a new mathematics curriculum An application of CBAM Constantinos Christou
2004
57 2 p. 157-176
20 p.
artikel
14 Teachers’ concerns regarding the adoption of a new mathematics curriculum: An application of CBAM Christou, Constantinos
2004
57 2 p. 157-176
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland