Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
13 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Analysing Cognitive Learning Processes through Group Interviews ofSuccessful High School Pupils: Development and Use of a Model
Bettina Dahl
2004
56
3
p. 129-155
27 p.
artikel
2
Announcement The International Commission on Mathematical Instruction The ICMI Felix Klein and Hans Freudenthal Medals for 2003
2004
56
3
p. 373-377
5 p.
artikel
3
Can collaborative concept mapping create mathematically productive discourses?
Andreas Ryve
2004
56
3
p. 157-177
21 p.
artikel
4
Characterizing Practices Associated with Functions in Middle School Textbooks An Empirical Approach
Vilma Mesa
2004
56
3
p. 255-286
32 p.
artikel
5
Discussion Document The Fifteenth ICMI Study The Professional Education and Development of Teachers of Mathematics The International Commission on Mathematical Instruction
2004
56
3
p. 359-372
14 p.
artikel
6
How Can Teaching Aids Improve the Quality of Mathematics Education
Afzal Ahmed
2004
56
3
p. 313-328
16 p.
artikel
7
Our response to Adam, Alangui and Barton's ``A Comment on Rowlands & Carson `Where would Formal, Academic Mathematics stand ina Curriculum informed by Ethnomathematics? A Critical Review'~''
Stuart Rowlands
2004
56
3
p. 329-342
14 p.
artikel
8
Realization of Techniques in Problem Solving The Construction of Bijections for Enumeration Tasks
Joanna Mamona-Downs
2004
56
3
p. 235-253
19 p.
artikel
9
Semantic and Syntactic Proof Productions
Keith Weber
2004
56
3
p. 209-234
26 p.
artikel
10
Student Views of Computer-Based Mathematics in the Middle Years Does Gender Make a Difference
Colleen M. Vale
2004
56
3
p. 287-312
26 p.
artikel
11
The predictive power of intuitive rules: A critical analysis of the impact of `more Amore B' and `same Asame B'
Wim Van Dooren
2004
56
3
p. 179-207
29 p.
artikel
12
Those who can, teach: addressing the crisisin mathematics in UK schools and universities
Paul Cooper
2004
56
3
p. 343-357
15 p.
artikel
13
Volume Contents
2004
56
3
p. 379-380
2 p.
artikel
13 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland