Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Argumentation and Conceptualization in Context: a Case Study on Sunshadows in Primary School Nadia Douek
1999
39 1 p. 89-110
22 p.
artikel
2 Building Bridges: Reflections on the problem of transfer oflearning in mathematics Jeff Evans
1999
39 1 p. 23-44
22 p.
artikel
3 Context Problems in Realistic Mathematics Education:A Calculus Course as an Example Koeno Gravemeijer
1999
39 1 p. 111-129
19 p.
artikel
4 Contributions and Obstacles of Contexts in the Development of Mathematical Knowledge Carlo Dapueto
1999
39 1 p. 1-21
21 p.
artikel
5 Early approach to theoretical thinking: gears in primary school Maria G. Bartolini Bussi
1999
39 1 p. 67-87
21 p.
artikel
6 Embodied cognition as grounding for situatedness and contextin mathematics education Rafael E. Núñez
1999
39 1 p. 45-65
21 p.
artikel
7 Guest Editorial 1999
39 1 p. 5-8
4 p.
artikel
8 Mathematical Modelling: the Interaction of Culture and Practice Susan Molyneux-Hodgson
1999
39 1 p. 167-183
17 p.
artikel
9 Proportionnalité et Pourcentage Chez des ApprentisVendeurs. Réflexion sur la Relation Mathématiques /Réalité dans une Formation en Alternance Corinne Hahn
1999
39 1 p. 229-249
21 p.
artikel
10 Structures of Constant Rate Word Problems: A functionalapproach analysis Michal Yerushalmy
1999
39 1 p. 185-203
19 p.
artikel
11 The emergent perspective in rich learning environments:Some roles of tools and activities in the constructionof sociomathematical norms Rina Hershkowitz
1999
39 1 p. 149-166
18 p.
artikel
12 To know or not to know mathematics, that is a question of context Tine Wedege
1999
39 1 p. 205-227
23 p.
artikel
13 Using Intuition From Everyday Life in Filling the gap in Childrens Extension of Their Number Concept to Include the Negative Numbers Liora Linchevski
1999
39 1 p. 131-147
17 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland