Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
13 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Argumentation and Conceptualization in Context: a Case Study on Sunshadows in Primary School
Nadia Douek
1999
39
1
p. 89-110
22 p.
artikel
2
Building Bridges: Reflections on the problem of transfer oflearning in mathematics
Jeff Evans
1999
39
1
p. 23-44
22 p.
artikel
3
Context Problems in Realistic Mathematics Education:A Calculus Course as an Example
Koeno Gravemeijer
1999
39
1
p. 111-129
19 p.
artikel
4
Contributions and Obstacles of Contexts in the Development of Mathematical Knowledge
Carlo Dapueto
1999
39
1
p. 1-21
21 p.
artikel
5
Early approach to theoretical thinking: gears in primary school
Maria G. Bartolini Bussi
1999
39
1
p. 67-87
21 p.
artikel
6
Embodied cognition as grounding for situatedness and contextin mathematics education
Rafael E. Núñez
1999
39
1
p. 45-65
21 p.
artikel
7
Guest Editorial
1999
39
1
p. 5-8
4 p.
artikel
8
Mathematical Modelling: the Interaction of Culture and Practice
Susan Molyneux-Hodgson
1999
39
1
p. 167-183
17 p.
artikel
9
Proportionnalité et Pourcentage Chez des ApprentisVendeurs. Réflexion sur la Relation Mathématiques /Réalité dans une Formation en Alternance
Corinne Hahn
1999
39
1
p. 229-249
21 p.
artikel
10
Structures of Constant Rate Word Problems: A functionalapproach analysis
Michal Yerushalmy
1999
39
1
p. 185-203
19 p.
artikel
11
The emergent perspective in rich learning environments:Some roles of tools and activities in the constructionof sociomathematical norms
Rina Hershkowitz
1999
39
1
p. 149-166
18 p.
artikel
12
To know or not to know mathematics, that is a question of context
Tine Wedege
1999
39
1
p. 205-227
23 p.
artikel
13
Using Intuition From Everyday Life in Filling the gap in Childrens Extension of Their Number Concept to Include the Negative Numbers
Liora Linchevski
1999
39
1
p. 131-147
17 p.
artikel
13 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland