Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer attitudes in the election of functional foods Küster-Boluda, I.
2017
S1 p. 65-79
15 p.
artikel
2 Corporate social responsibility, customer satisfaction, corporate reputation, and firms’ market value: Evidence from the automobile industry García-Madariaga, J.
2017
S1 p. 39-53
15 p.
artikel
3 Marketing and corporate social responsibility and agenda for future research Marín, L.
2017
S1 p. 1-3
3 p.
artikel
4 Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy Sanclemente-Téllez, J.C.
2017
S1 p. 4-25
22 p.
artikel
5 The impact of congruence between the CSR activity and the company's core business on consumer response to CSR García-Jiménez, J.V.
2017
S1 p. 26-38
13 p.
artikel
6 The influence of the types of media on the formation of perceived CSR Mercadé-Melé, P.
2017
S1 p. 54-64
11 p.
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland