Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Biography 2013
1 p. 31-
1 p.
artikel
2 Bricks or Clicks? Consumer Attitudes toward Traditional Stores and Online Stores Kacen, Jacqueline J.
2013
1 p. 12-21
10 p.
artikel
3 Can interaction be the primary focus of in-group biases? Johnson, David B.
2015
1 p. 1-5
5 p.
artikel
4 Modeling the Forming of Public Opinion: An approach from Sociophysics Galam, Serge
2013
1 p. 2-11
10 p.
artikel
5 Note from the Editors 2013
1 p. 1-
1 p.
artikel
6 The Empowered Customer: User-Generated Content and the Future of Marketing O’Hern, Matthew S.
2013
1 p. 22-30
9 p.
artikel
7 The impact of performance measures, leverage and efficiency on market value added: Evidence from Iran Alipour, Mohammad
2015
1 p. 6-14
9 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland