Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A hypothesis of the dimensional organization of the city construct. A starting point for city brand positioning Larsen, Henrik Gert
2015
4 1 p. 13-23
11 p.
artikel
2 Conscious travel and critical social theory meets destination marketing and management studies: Lessons learned from Croatia Živoder, Snježana Boranić
2015
4 1 p. 68-77
10 p.
artikel
3 Destination management in New Zealand: Structures and functions Pearce, Douglas G.
2015
4 1 p. 1-12
12 p.
artikel
4 Residents׳ perceptions toward tourism development: A factor-cluster approach Sinclair-Maragh, Gaunette
2015
4 1 p. 36-45
10 p.
artikel
5 The nation branding opportunities provided by a sport mega-event: South Africa and the 2010 FIFA World Cup Knott, B.
2015
4 1 p. 46-56
11 p.
artikel
6 The spectacular and the mundane: Chinese tourists’ online representations of an iconic landscape journey Pearce, Philip L.
2015
4 1 p. 24-35
12 p.
artikel
7 Towards a taxonomy of a golf-destination brand personality: Insights from the Algarve golf industry Pereira, Rosária L.G.
2015
4 1 p. 57-67
11 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland