Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A hypothesis of the dimensional organization of the city construct. A starting point for city brand positioning
Larsen, Henrik Gert
2015
4
1
p. 13-23
11 p.
artikel
2
Conscious travel and critical social theory meets destination marketing and management studies: Lessons learned from Croatia
Živoder, Snježana Boranić
2015
4
1
p. 68-77
10 p.
artikel
3
Destination management in New Zealand: Structures and functions
Pearce, Douglas G.
2015
4
1
p. 1-12
12 p.
artikel
4
Residents׳ perceptions toward tourism development: A factor-cluster approach
Sinclair-Maragh, Gaunette
2015
4
1
p. 36-45
10 p.
artikel
5
The nation branding opportunities provided by a sport mega-event: South Africa and the 2010 FIFA World Cup
Knott, B.
2015
4
1
p. 46-56
11 p.
artikel
6
The spectacular and the mundane: Chinese tourists’ online representations of an iconic landscape journey
Pearce, Philip L.
2015
4
1
p. 24-35
12 p.
artikel
7
Towards a taxonomy of a golf-destination brand personality: Insights from the Algarve golf industry
Pereira, Rosária L.G.
2015
4
1
p. 57-67
11 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland