Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing destination brand equity: An integrated approach Kladou, Stella
2014
3 1 p. 2-10
9 p.
artikel
2 Brand architecture management: The case of four tourist destinations in Catalonia Datzira-Masip, Jordi
2014
3 1 p. 48-58
11 p.
artikel
3 Destination mutant brands: An empirical perspective of tourism professionals and host community to create Mutant Brand Cape Verde Santos, Edson Redy Moreira dos
2014
3 1 p. 68-78
11 p.
artikel
4 Destination reputations and brands: Communication challenges Morgan, Nigel
2014
3 1 p. 1-
1 p.
artikel
5 Encoding destination messages in media coverage of an international event: A case study of the European athletics indoor championships Jutbring, Henrik
2014
3 1 p. 29-36
8 p.
artikel
6 Literary tourism: Opportunities and challenges for the marketing and branding of destinations? Hoppen, Anne
2014
3 1 p. 37-47
11 p.
artikel
7 Partnership working in enhancing the destination brand of rural areas: A case study of Made in Monmouthshire, Wales, UK Haven-Tang, Claire
2014
3 1 p. 59-67
9 p.
artikel
8 Selecting a destination image for a capital city rather than for a nation: A segmentation study Liu, Sung-ta
2014
3 1 p. 11-17
7 p.
artikel
9 The emerging Shanghai city brand: A netnographic study of image perception among foreigners Larsen, Henrik Gert
2014
3 1 p. 18-28
11 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland