Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Corrigendum to “Walk the number line – An embodied training of numerical concepts” [Trends Neurosci. Educ. 2/2 (2013) 74–84] Link, Tanja
2015
4 p. 112-
1 p.
artikel
2 Emotional engagement in kindergarten and school children: A self-determination theory perspective Streb, Judith
2015
4 p. 102-107
6 p.
artikel
3 Enhancing statistical calculation with transcranial direct current stimulation (tDCS) to the left intra-parietal sulcus (IPS) Houser, Rick
2015
4 p. 98-101
4 p.
artikel
4 Epigenetics and learning Mc Ewen, Birgitta
2015
4 p. 108-111
4 p.
artikel
5 Individual differences in social cognition as predictors of secondary school performance Derks, Jeffrey
2016
4 p. 166-172
artikel
6 M-Learning? When it comes to learning, smartphones are a liability, not an asset Spitzer, Manfred
2015
4 p. 87-91
5 p.
artikel
7 Predicting long-term outcomes of educational interventions using the evolutionary causal matrices and Markov chain based on educational neuroscience Han, Hyemin
2016
4 p. 157-165
artikel
8 Separate contributions of general intelligence and right prefrontal neurocognitive functions to academic achievement at university level Pluck, Graham
2016
4 p. 178-185
artikel
9 Shared temporoparietal dysfunction in dyslexia and typical readers with discrepantly high IQ Hancock, Roeland
2016
4 p. 173-177
artikel
10 When I Met my brain: Participating in a neuroimaging study influences children’s naïve mind–brain conceptions Rossi, Sandrine
2015
4 p. 92-97
6 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland