Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
About the outdated Newtonian paradigm in education and complexity and a complexity science of learning: How far are we from a paradigm shift?
2008
3
1
p. 77-100
24 p.
artikel
2
Association News
2008
3
1
p. I-IV
nvt p.
artikel
3
Editorial Board
2008
3
1
p. CO2-
1 p.
artikel
4
The epistemological role of language use in learning: A phenomenographic intentional-expressive approach
Anderberg, Elsie
2008
3
1
p. 14-29
16 p.
artikel
5
The nature of scientific conceptions: A discursive psychological perspective
Roth, Wolff-Michael
2008
3
1
p. 30-50
21 p.
artikel
6
The quality of procedures to assess and credit prior learning: Implications for design
Joosten-Ten Brinke, D.
2008
3
1
p. 51-65
15 p.
artikel
7
Understanding teachers’ careers: Linking professional life to professional path
Rinke, Carol R.
2008
3
1
p. 1-13
13 p.
artikel
8
Ways of knowing in doctoral examination: How well is the doctoral regime?
Lovat, Terence
2008
3
1
p. 66-76
11 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland