Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An evaluation of an attempt to change the snacking habits of pre-school children using social marketing
Richards, J.
2009
123
S1
p. e31-e37
nvt p.
artikel
2
Applying core principles to the design and evaluation of the ‘Take Charge. Take the Test’ campaign: What worked and lessons learned
Fraze, J.L.
2009
123
S1
p. e23-e30
nvt p.
artikel
3
Guidelines for the development of social marketing programmes for sun protection among adolescents and young adults
Johnson, K.M.
2009
123
S1
p. e6-e10
nvt p.
artikel
4
‘Learn the signs. Act early’: A campaign to help every child reach his or her full potential
Daniel, K.L.
2009
123
S1
p. e11-e16
nvt p.
artikel
5
Let's talk about smear tests: Social marketing for the National Cervical Screening Programme
Bethune, G.R.
2009
123
S1
p. e17-e22
nvt p.
artikel
6
‘Setting the guinea pigs free’: Towards a new model of community-led social marketing
Smith, A.J.
2009
123
S1
p. e1-e5
nvt p.
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland