Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An evaluation of an attempt to change the snacking habits of pre-school children using social marketing Richards, J.
2009
123 S1 p. e31-e37
nvt p.
artikel
2 Applying core principles to the design and evaluation of the ‘Take Charge. Take the Test’ campaign: What worked and lessons learned Fraze, J.L.
2009
123 S1 p. e23-e30
nvt p.
artikel
3 Guidelines for the development of social marketing programmes for sun protection among adolescents and young adults Johnson, K.M.
2009
123 S1 p. e6-e10
nvt p.
artikel
4 ‘Learn the signs. Act early’: A campaign to help every child reach his or her full potential Daniel, K.L.
2009
123 S1 p. e11-e16
nvt p.
artikel
5 Let's talk about smear tests: Social marketing for the National Cervical Screening Programme Bethune, G.R.
2009
123 S1 p. e17-e22
nvt p.
artikel
6 ‘Setting the guinea pigs free’: Towards a new model of community-led social marketing Smith, A.J.
2009
123 S1 p. e1-e5
nvt p.
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland