Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 But they weren’t being careful! Role of theory of mind in moral judgments about victim and transgressor negligence Gönültaş, Seçil

212 C p.
artikel
2 Categories convey prescriptive information across domains and development Foster-Hanson, Emily

212 C p.
artikel
3 Cross-domain associations between mathematical and narrative abilities in preschool-aged children Khan, Kiren S.

212 C p.
artikel
4 Disentangling language status and country-of-origin explanations of the bilingual advantage in preschoolers Cho, Isu

212 C p.
artikel
5 Editorial Board
212 C p.
artikel
6 Longitudinal relations between the approximate number system and symbolic number skills in preschool children Ouyang, Xiangzi

212 C p.
artikel
7 Preschoolers’ mastery of advanced counting: The best predictor of addition skills 2 years later Lê, Mai-Liên

212 C p.
artikel
8 Relations among spatial skills, number line estimation, and exact and approximate calculation in young children Gunderson, Elizabeth A.

212 C p.
artikel
9 When does it pay to follow the crowd? Children optimize imitation of causally irrelevant actions performed by a majority Evans, Cara L.

212 C p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland