Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An analysis of instructor social presence in online text and asynchronous video feedback comments Thomas, Rebecca A.
2017
33 C p. 61-73
13 p.
artikel
2 Being knowledge, power and profession subordinates: Students' perceptions of Twitter for learning Lackovic, Natasa
2017
33 C p. 41-48
8 p.
artikel
3 Comparing online and blended learner's self-regulated learning strategies and academic performance Broadbent, Jaclyn
2017
33 C p. 24-32
9 p.
artikel
4 Controversy awareness on evidence-led discussions as guidance for students in wiki-based learning Heimbuch, Sven
2017
33 C p. 1-14
14 p.
artikel
5 Editorial Board 2017
33 C p. IFC-
1 p.
artikel
6 Learning analytics to unveil learning strategies in a flipped classroom Jovanović, Jelena
2017
33 C p. 74-85
12 p.
artikel
7 Rethinking the accessibility of online higher education: A historical review Lee, Kyungmee
2017
33 C p. 15-23
9 p.
artikel
8 Students as pinners: A multimodal analysis of a course activity involving curation on a social networking site Song, Kwangok
2017
33 C p. 33-40
8 p.
artikel
9 The effectiveness of wikis for project-based learning in different disciplines in higher education Chu, Samuel Kai Wah
2017
33 C p. 49-60
12 p.
artikel
10 The effects of gamification-based teaching practices on student achievement and students' attitudes toward lessons Yildirim, Ibrahim
2017
33 C p. 86-92
7 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland