Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A multivariate approach to predicting student outcomes in web-enabled blended learning courses
Zacharis, Nick Z.
2015
27
C
p. 44-53
10 p.
artikel
2
Analytics of communities of inquiry: Effects of learning technology use on cognitive presence in asynchronous online discussions
Kovanović, Vitomir
2015
27
C
p. 74-89
16 p.
artikel
3
Corrigendum to “The use of flipped classrooms in higher education: A scoping review” [The Internet and Higher Education 25 (2015) 85–95]
O'Flaherty, Jacqueline
2015
27
C
p. 90-
1 p.
artikel
4
Editorial Board
2015
27
C
p. IFC-
1 p.
artikel
5
Faculty and Facebook friending: Instructor–student online social communication from the professor's perspective
Sarapin, Susan H.
2015
27
C
p. 14-23
10 p.
artikel
6
Interaction analysis of a blog/journal of teaching practice
Herrera Pavo, Miguel Ángel
2015
27
C
p. 32-43
12 p.
artikel
7
Predicting course outcomes with digital textbook usage data
Junco, Reynol
2015
27
C
p. 54-63
10 p.
artikel
8
Self-regulated learning strategies & academic achievement in online higher education learning environments: A systematic review
Broadbent, J.
2015
27
C
p. 1-13
13 p.
artikel
9
The choice of reduced seat time in a blended course
Asarta, Carlos J.
2015
27
C
p. 24-31
8 p.
artikel
10
The effect of locus of control on learners' sense of community and academic success in the context of online learning communities
Gökçearslan, Şahin
2015
27
C
p. 64-73
10 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland