Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
11 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Children's interpretations of covariation data: Explanations reveal understanding of relevant comparisons
Saffran, Andrea
2019
59
C
p. 13-20
artikel
2
EARLI Association News
2019
59
C
p. v-vi
artikel
3
EARLI title page
2019
59
C
p. iii-iv
artikel
4
Early identification and intervention for children with initial signs of reading deficits - A blinded randomized controlled trial
Volkmer, Susanne
2019
59
C
p. 1-12
artikel
5
Editorial board/Publication information
2019
59
C
p. IFC
artikel
6
Effects of reading and spelling predictors before and after school entry: Evidence from a German longitudinal study
Schmitterer, Alexandra M.A.
2019
59
C
p. 46-53
artikel
7
Explaining school entry math and reading achievement in Canadian children using the Opportunity-Propensity framework
Ribner, Andrew
2019
59
C
p. 65-75
artikel
8
Improved application of the control-of-variables strategy as a collateral benefit of inquiry-based physics education in elementary school
Schalk, Lennart
2019
59
C
p. 34-45
artikel
9
Kindergarten children's symbolic number comparison skills relates to 1st grade mathematics achievement: Evidence from a two-minute paper-and-pencil test
Hawes, Zachary
2019
59
C
p. 21-33
artikel
10
Re-visiting transition-based teaching: Impact of pre-service teacher's implementation on child outcomes
Rakap, Salih
2019
59
C
p. 54-64
artikel
11
The integration of information in a digital, multi-modal learning environment
Schüler, Anne
2019
59
C
p. 76-87
artikel
11 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland