Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advances in research on classroom dialogue: Commentary on the articles Howe, Christine
2017
48 C p. 61-65
artikel
2 Advances in research on classroom dialogue: learning outcomes and assessments van der Veen, Chiel
2017
48 C p. 1-4
artikel
3 An oracy assessment toolkit: Linking research and development in the assessment of students' spoken language skills at age 11-12 Mercer, Neil
2017
48 C p. 51-60
artikel
4 Commentary: Analyzing classroom dialogue to create changes in school Liberali, Fernanda
2017
48 C p. 66-69
artikel
5 Developing and trialing a measure of group thinking Wegerif, Rupert
2017
48 C p. 40-50
artikel
6 Dialogic teaching and students’ discursive identity negotiation in the learning of science Kumpulainen, Kristiina
2017
48 C p. 23-31
artikel
7 Discursive strategies that foster an epistemic community for argument in a biology classroom Forman, Ellice Ann
2017
48 C p. 32-39
artikel
8 EARLI Association News 2017
48 C p. v-vi
artikel
9 EARLI title page 2017
48 C p. iii-iv
artikel
10 Editorial board/Publication information 2017
48 C p. IFC
artikel
11 The effect of productive classroom talk and metacommunication on young children’s oral communicative competence and subject matter knowledge: An intervention study in early childhood education van der Veen, Chiel
2017
48 C p. 14-22
artikel
12 The silent and the vocal: Participation and learning in whole-class discussion O'Connor, Catherine
2017
48 C p. 5-13
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland