Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bridging the gap: Fraction understanding is central to mathematics achievement in students from three different continents Torbeyns, Joke
2015
37 C p. 5-13
9 p.
artikel
2 Diagnosing misconceptions: Revealing changing decimal fraction knowledge Durkin, Kelley
2015
37 C p. 21-29
9 p.
artikel
3 EARLI Association News 2015
37 C p. v-viii
nvt p.
artikel
4 EARLI title page 2015
37 C p. iii-iv
nvt p.
artikel
5 Editorial board/Publication information 2015
37 C p. IFC-
1 p.
artikel
6 In search for the natural number bias in secondary school students' interpretation of the effect of arithmetical operations Van Hoof, Jo
2015
37 C p. 30-38
9 p.
artikel
7 Modeling the developmental trajectories of rational number concept(s) McMullen, Jake
2015
37 C p. 14-20
7 p.
artikel
8 The development of rational number knowledge: Old topic, new insights Vamvakoussi, Xenia
2015
37 C p. 50-55
6 p.
artikel
9 The representation of fraction magnitudes and the whole number bias reconsidered DeWolf, Melissa
2015
37 C p. 39-49
11 p.
artikel
10 Unraveling the gap between natural and rational numbers Van Dooren, Wim
2015
37 C p. 1-4
4 p.
artikel
11 Variability in the natural number bias: Who, when, how, and why Alibali, Martha W.
2015
37 C p. 56-61
6 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland