Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Developing pre-service teachers' evidence-based argumentation skills on socio-scientific issues Iordanou, Kalypso
2014
34 C p. 42-57
16 p.
artikel
2 Do illustrations help or harm metacomprehension accuracy? Jaeger, Allison J.
2014
34 C p. 58-73
16 p.
artikel
3 EARLI Association News 2014
34 C p. v-ix
nvt p.
artikel
4 EARLI title page 2014
34 C p. iii-iv
nvt p.
artikel
5 Editorial board/Publication information 2014
34 C p. IFC-
1 p.
artikel
6 Impact of social and dimensional comparisons on student's mathematical and English subject-interest at the beginning of secondary school Schurtz, Irene M.
2014
34 C p. 32-41
10 p.
artikel
7 Is there a role for direct instruction in problem-based learning? Comparing student-constructed versus integrated model answers Wijnia, Lisette
2014
34 C p. 22-31
10 p.
artikel
8 Knowing what you don't know makes failure productive Loibl, Katharina
2014
34 C p. 74-85
12 p.
artikel
9 Learning from observing hands in static and animated versions of non-manipulative tasks Castro-Alonso, Juan C.
2014
34 C p. 11-21
11 p.
artikel
10 2014 Open Call for a Special Issue 2014
34 C p. I-
1 p.
artikel
11 Outcome feedback during collaborative learning: Contingencies between feedback and dyad composition Asterhan, Christa S.C.
2014
34 C p. 1-10
10 p.
artikel
12 The effect of team feedback and guided reflexivity on team performance change Gabelica, Catherine
2014
34 C p. 86-96
11 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland