Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
12 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Developing pre-service teachers' evidence-based argumentation skills on socio-scientific issues
Iordanou, Kalypso
2014
34
C
p. 42-57
16 p.
artikel
2
Do illustrations help or harm metacomprehension accuracy?
Jaeger, Allison J.
2014
34
C
p. 58-73
16 p.
artikel
3
EARLI Association News
2014
34
C
p. v-ix
nvt p.
artikel
4
EARLI title page
2014
34
C
p. iii-iv
nvt p.
artikel
5
Editorial board/Publication information
2014
34
C
p. IFC-
1 p.
artikel
6
Impact of social and dimensional comparisons on student's mathematical and English subject-interest at the beginning of secondary school
Schurtz, Irene M.
2014
34
C
p. 32-41
10 p.
artikel
7
Is there a role for direct instruction in problem-based learning? Comparing student-constructed versus integrated model answers
Wijnia, Lisette
2014
34
C
p. 22-31
10 p.
artikel
8
Knowing what you don't know makes failure productive
Loibl, Katharina
2014
34
C
p. 74-85
12 p.
artikel
9
Learning from observing hands in static and animated versions of non-manipulative tasks
Castro-Alonso, Juan C.
2014
34
C
p. 11-21
11 p.
artikel
10
2014 Open Call for a Special Issue
2014
34
C
p. I-
1 p.
artikel
11
Outcome feedback during collaborative learning: Contingencies between feedback and dyad composition
Asterhan, Christa S.C.
2014
34
C
p. 1-10
10 p.
artikel
12
The effect of team feedback and guided reflexivity on team performance change
Gabelica, Catherine
2014
34
C
p. 86-96
11 p.
artikel
12 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland