Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Animated and static concept maps enhance learning from spoken narration
Adesope, Olusola O.
2013
27
C
p. 1-10
10 p.
artikel
2
Changes in interest and affect during a difficult reading task: Relationships with perceived difficulty and reading fluency
Fulmer, Sara M.
2013
27
C
p. 11-20
10 p.
artikel
3
Editorial board/Publication information
2013
27
C
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Gender differences in developmental dyscalculia depend on diagnostic criteria
Devine, Amy
2013
27
C
p. 31-39
9 p.
artikel
5
Learning with summaries: Effects of representation mode and type of learning activity on comprehension and transfer
Leopold, Claudia
2013
27
C
p. 40-49
10 p.
artikel
6
Plausibility reappraisals and shifts in middle school students' climate change conceptions
Lombardi, Doug
2013
27
C
p. 50-62
13 p.
artikel
7
The role of temperament in children's affective and behavioral responses in achievement situations
Hirvonen, Riikka
2013
27
C
p. 21-30
10 p.
artikel
8
Written feedback in mathematics: Mediated by students' perception, moderated by goal orientation
Rakoczy, Katrin
2013
27
C
p. 63-73
11 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland