Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Cognitive ability and personality variables as predictors of school grades and test scores in adolescents
Hofer, Manfred
2012
22
5
p. 368-375
8 p.
artikel
2
Differential-associative processing or example elaboration: Which strategy is best for learning the definitions of related and unrelated concepts?
Hannon, Brenda
2012
22
5
p. 299-310
12 p.
artikel
3
Editorial board/Publication information
2012
22
5
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Improving the efficiency of dialogue in tutoring
Kopp, Kristopher J.
2012
22
5
p. 320-330
11 p.
artikel
5
Predicting adolescent truancy: The importance of distinguishing between different aspects of instructional quality
Sälzer, Christine
2012
22
5
p. 311-319
9 p.
artikel
6
Predictive and concurrent relations between literacy skills in Grades 1 and 3: A longitudinal study of Italian children
Desimoni, Marta
2012
22
5
p. 340-353
14 p.
artikel
7
Processing demands of reading comprehension tests in young readers
Kendeou, Panayiota
2012
22
5
p. 354-367
14 p.
artikel
8
Teacher-perceived supportive classroom climate protects against detrimental impact of reading disability risk on peer rejection
Kiuru, Noona
2012
22
5
p. 331-339
9 p.
artikel
9
The verbal facilitation effect in learning to tie nautical knots
Huff, Markus
2012
22
5
p. 376-385
10 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland