Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Commentary: How readily can findings from basic cognitive psychology research be applied in the classroom?
Efklides, Anastasia
2012
22
4
p. 290-295
6 p.
artikel
2
Concept mapping improves metacomprehension accuracy among 7th graders
Redford, Joshua S.
2012
22
4
p. 262-270
9 p.
artikel
3
Editorial board/Publication information
2012
22
4
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Hypercorrection of high confidence errors in children
Metcalfe, Janet
2012
22
4
p. 253-261
9 p.
artikel
5
Improving self-monitoring and self-regulation: From cognitive psychology to the classroom
de Bruin, Anique B.H.
2012
22
4
p. 245-252
8 p.
artikel
6
Is adaptation to task complexity really beneficial for performance?
Pieschl, Stephanie
2012
22
4
p. 281-289
9 p.
artikel
7
Overconfidence produces underachievement: Inaccurate self evaluations undermine students’ learning and retention
Dunlosky, John
2012
22
4
p. 271-280
10 p.
artikel
8
The relationships between monitoring, regulation and performance
Koriat, Asher
2012
22
4
p. 296-298
3 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland