Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Commentary: How readily can findings from basic cognitive psychology research be applied in the classroom? Efklides, Anastasia
2012
22 4 p. 290-295
6 p.
artikel
2 Concept mapping improves metacomprehension accuracy among 7th graders Redford, Joshua S.
2012
22 4 p. 262-270
9 p.
artikel
3 Editorial board/Publication information 2012
22 4 p. IFC-
1 p.
artikel
4 Hypercorrection of high confidence errors in children Metcalfe, Janet
2012
22 4 p. 253-261
9 p.
artikel
5 Improving self-monitoring and self-regulation: From cognitive psychology to the classroom de Bruin, Anique B.H.
2012
22 4 p. 245-252
8 p.
artikel
6 Is adaptation to task complexity really beneficial for performance? Pieschl, Stephanie
2012
22 4 p. 281-289
9 p.
artikel
7 Overconfidence produces underachievement: Inaccurate self evaluations undermine students’ learning and retention Dunlosky, John
2012
22 4 p. 271-280
10 p.
artikel
8 The relationships between monitoring, regulation and performance Koriat, Asher
2012
22 4 p. 296-298
3 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland