Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Comparing two types of model progression in an inquiry learning environment with modelling facilities Mulder, Yvonne G.
2011
21 5 p. 614-624
11 p.
artikel
2 Cueing complex animations: Does direction of attention foster learning processes? Lowe, Richard
2011
21 5 p. 650-663
14 p.
artikel
3 EARLI Association News, Summer 2011 2011
21 5 p. I-VI
nvt p.
artikel
4 Editorial board/Publication information 2011
21 5 p. IFC-
1 p.
artikel
5 Effects of instructional aids on the acquisition of dynamic decision-making skills Frederiksen, Christian
2011
21 5 p. 601-613
13 p.
artikel
6 Fostering argument justification using collaboration scripts and content schemes Kopp, Birgitta
2011
21 5 p. 636-649
14 p.
artikel
7 Opening up and closing down: How teachers and TAs manage turn-taking, topic and repair in mathematics lessons Radford, Julie
2011
21 5 p. 625-635
11 p.
artikel
8 The cross-lagged relations between children’s academic skill development, task-avoidance, and parental beliefs about success Mägi, Katrin
2011
21 5 p. 664-675
12 p.
artikel
9 What fills the gap between discrete and dense? Greek and Flemish students’ understanding of density Vamvakoussi, Xenia
2011
21 5 p. 676-685
10 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland