Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A longitudinal perspective on inductive reasoning tasks. Illuminating the probability of change
Ifenthaler, Dirk
2011
21
4
p. 538-549
12 p.
artikel
2
Differential effects of problem-solving demands on individual and collaborative learning outcomes
Kirschner, Femke
2011
21
4
p. 587-599
13 p.
artikel
3
Editorial board/Publication information
2011
21
4
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Implementation and effects of explicit reading comprehension instruction in fifth-grade classrooms
Andreassen, Rune
2011
21
4
p. 520-537
18 p.
artikel
5
Investigating secondary school students’ unmediated peer assessment skills
Tsivitanidou, Olia E.
2011
21
4
p. 506-519
14 p.
artikel
6
Motivation in a computer-supported collaborative learning scenario and its impact on learning activities and knowledge acquisition
Schoor, Cornelia
2011
21
4
p. 560-573
14 p.
artikel
7
New Editor-in-chief
Mason, Lucia
2011
21
4
p. 495-
1 p.
artikel
8
On the effects of motivation on reading performance growth in secondary school
Retelsdorf, Jan
2011
21
4
p. 550-559
10 p.
artikel
9
Rethinking teachers’ goal orientations: Conceptual and methodological enhancements
Nitsche, Sebastian
2011
21
4
p. 574-586
13 p.
artikel
10
Revisiting the home literacy model of reading development in an orthographically consistent language
Manolitsis, George
2011
21
4
p. 496-505
10 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland