Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Association News
2009
19
6
p. I-V
nvt p.
artikel
2
Beginning to read across languages varying in orthographic consistency: Comparing the effects of non-cognitive and cognitive predictors
Manolitsis, George
2009
19
6
p. 466-480
15 p.
artikel
3
Combining cognitive and affective support in order to promote learning
Huk, Thomas
2009
19
6
p. 495-505
11 p.
artikel
4
Dynamic task selection: Effects of feedback and learner control on efficiency and motivation
Corbalan, Gemma
2009
19
6
p. 455-465
11 p.
artikel
5
Early development of quantity to number-word linkage as a precursor of mathematical school achievement and mathematical difficulties: Findings from a four-year longitudinal study
Krajewski, Kristin
2009
19
6
p. 513-526
14 p.
artikel
6
Editorial board/Publication information
2009
19
6
p. IFC-
1 p.
artikel
7
Mothers' parenting practices and adolescents' learning from their mistakes in class: The mediating role of adolescent's self-disclosure
Roth, Guy
2009
19
6
p. 506-512
7 p.
artikel
8
Quality of geometry instruction and its short-term impact on students' understanding of the Pythagorean Theorem
Lipowsky, Frank
2009
19
6
p. 527-537
11 p.
artikel
9
The effects of realism in learning with dynamic visualizations
Scheiter, Katharina
2009
19
6
p. 481-494
14 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland