Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial Board
2004
14
5
p. IFC-
1 p.
artikel
2
Extending the conceptual change approach to mathematics learning and teaching
Vosniadou, Stella
2004
14
5
p. 445-451
7 p.
artikel
3
Making sense of the minus sign or becoming flexible in ‘negativity’
Vlassis, Joëlle
2004
14
5
p. 469-484
16 p.
artikel
4
Number concept and conceptual change: towards a systemic model of the processes of change
Merenluoto, Kaarina
2004
14
5
p. 519-534
16 p.
artikel
5
Remedying secondary school students’ illusion of linearity: a teaching experiment aiming at conceptual change
Van Dooren, Wim
2004
14
5
p. 485-501
17 p.
artikel
6
The development of students’ understanding of the numerical value of fractions
Stafylidou, Stamatia
2004
14
5
p. 503-518
16 p.
artikel
7
The growth of mathematics through conceptual restructuring
Greer, Brian
2004
14
5
p. 541-548
8 p.
artikel
8
Understanding the structure of the set of rational numbers: a conceptual change approach
Vamvakoussi, Xenia
2004
14
5
p. 453-467
15 p.
artikel
9
What can mathematics education gain from the conceptual change approach? And what can the conceptual change approach gain from its application to mathematics education?
Tirosh, Dina
2004
14
5
p. 535-540
6 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland