Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Editorial Board 2004
14 5 p. IFC-
1 p.
artikel
2 Extending the conceptual change approach to mathematics learning and teaching Vosniadou, Stella
2004
14 5 p. 445-451
7 p.
artikel
3 Making sense of the minus sign or becoming flexible in ‘negativity’ Vlassis, Joëlle
2004
14 5 p. 469-484
16 p.
artikel
4 Number concept and conceptual change: towards a systemic model of the processes of change Merenluoto, Kaarina
2004
14 5 p. 519-534
16 p.
artikel
5 Remedying secondary school students’ illusion of linearity: a teaching experiment aiming at conceptual change Van Dooren, Wim
2004
14 5 p. 485-501
17 p.
artikel
6 The development of students’ understanding of the numerical value of fractions Stafylidou, Stamatia
2004
14 5 p. 503-518
16 p.
artikel
7 The growth of mathematics through conceptual restructuring Greer, Brian
2004
14 5 p. 541-548
8 p.
artikel
8 Understanding the structure of the set of rational numbers: a conceptual change approach Vamvakoussi, Xenia
2004
14 5 p. 453-467
15 p.
artikel
9 What can mathematics education gain from the conceptual change approach? And what can the conceptual change approach gain from its application to mathematics education? Tirosh, Dina
2004
14 5 p. 535-540
6 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland