Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Content effects in self-directed inductive learning
Wilhelm, P.
2003
13
4
p. 381-402
22 p.
artikel
2
Do realistic contexts and graphical representations always have a beneficial impact on students’ performance? Negative evidence from a study on modelling non-linear geometry problems
De Bock, D.
2003
13
4
p. 441-463
23 p.
artikel
3
Enhancement of self-regulation, assertiveness, and empathy
Sanz de Acedo Lizarraga, M.Luisa
2003
13
4
p. 423-439
17 p.
artikel
4
Go ahead, prove that God does not exist! On high school students’ ability to deal with fallacious arguments
Neuman, Yair
2003
13
4
p. 367-380
14 p.
artikel
5
Goal orientation and achievement: the role of ability self-concept and failure perception
Spinath, Birgit
2003
13
4
p. 403-422
20 p.
artikel
6
Training phonological awareness in kindergarten level children: consistency is more important than quantity
Kjeldsen, A.-C
2003
13
4
p. 349-365
17 p.
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland