Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Editorial Board 2012
31 4 p. CO2-
1 p.
artikel
2 Geometry students’ hedged statements and their self-regulation of mathematics Kosko, Karl W.
2012
31 4 p. 489-499
11 p.
artikel
3 Justification as a teaching and learning practice: Its (potential) multifacted role in middle grades mathematics classrooms Staples, Megan E.
2012
31 4 p. 447-462
16 p.
artikel
4 Mathematics teaching practices with technology that support conceptual understanding for Latino/a students Zahner, William
2012
31 4 p. 431-446
16 p.
artikel
5 Prospective middle grade mathematics teachers’ knowledge of algebra for teaching Huang, Rongjin
2012
31 4 p. 417-430
14 p.
artikel
6 Teaching linear equations: Case studies from Finland, Flanders and Hungary Andrews, Paul
2012
31 4 p. 476-488
13 p.
artikel
7 Why is paper-and-pencil multiplication difficult for many people? Speiser, Robert
2012
31 4 p. 463-475
13 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland