Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial Board
2012
31
4
p. CO2-
1 p.
artikel
2
Geometry students’ hedged statements and their self-regulation of mathematics
Kosko, Karl W.
2012
31
4
p. 489-499
11 p.
artikel
3
Justification as a teaching and learning practice: Its (potential) multifacted role in middle grades mathematics classrooms
Staples, Megan E.
2012
31
4
p. 447-462
16 p.
artikel
4
Mathematics teaching practices with technology that support conceptual understanding for Latino/a students
Zahner, William
2012
31
4
p. 431-446
16 p.
artikel
5
Prospective middle grade mathematics teachers’ knowledge of algebra for teaching
Huang, Rongjin
2012
31
4
p. 417-430
14 p.
artikel
6
Teaching linear equations: Case studies from Finland, Flanders and Hungary
Andrews, Paul
2012
31
4
p. 476-488
13 p.
artikel
7
Why is paper-and-pencil multiplication difficult for many people?
Speiser, Robert
2012
31
4
p. 463-475
13 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland