Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A naturalistic study of executive function and mathematical problem-solving Kotsopoulos, Donna
2012
31 2 p. 196-208
13 p.
artikel
2 An evolving framework for describing student engagement in classroom activities Azevedo, Flávio S.
2012
31 2 p. 270-289
20 p.
artikel
3 Benefits of a teacher and coach collaboration: A case study Neuberger, Jim
2012
31 2 p. 290-311
22 p.
artikel
4 Editorial Board 2012
31 2 p. CO2-
1 p.
artikel
5 Game show mathematics: Specializing, conjecturing, generalizing, and convincing Lane, Catherine Pullin
2012
31 2 p. 163-173
11 p.
artikel
6 Mathematical reasoning in teachers’ presentations Bergqvist, Tomas
2012
31 2 p. 252-269
18 p.
artikel
7 “Playing the game” of story problems: Coordinating situation-based reasoning with algebraic representation Walkington, Candace
2012
31 2 p. 174-195
22 p.
artikel
8 Teachers’ knowledge of the nature of definitions: The case of the zero exponent Levenson, Esther
2012
31 2 p. 209-219
11 p.
artikel
9 Understanding multidigit whole numbers: The role of knowledge components, connections, and context in understanding regrouping 3+-digit numbers Thanheiser, Eva
2012
31 2 p. 220-234
15 p.
artikel
10 Using the K 5 Connected Cognition Diagram to analyze teachers’ communication and understanding of regions in three-dimensional space Moore-Russo, Deborah
2012
31 2 p. 235-251
17 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland