Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial board/Publication information
2016
78
C
p. IFC-
1 p.
artikel
2
Effects of a non-instructional prosocial intervention program on children’s metacognition skills and quality of life
Umino, Ayumi
2016
78
C
p. 24-31
8 p.
artikel
3
Exemplary high school mathematics teachers’ reflections on teaching: A situated cognition perspective on content knowledge
Rhoads, Kathryn
2016
78
C
p. 1-12
12 p.
artikel
4
Learning subjects in school—being outsiders or insiders in the disciplinary discourses of mathematics and Language 1
Kleve, Bodil
2016
78
C
p. 41-49
9 p.
artikel
5
More is more? Evaluation of interventions to foster self-regulated learning in college
Dörrenbächer, Laura
2016
78
C
p. 50-65
16 p.
artikel
6
Negotiating worlds (yards, shantytowns, ghettos, garrisons): Inequality maintained and the epistemologies of social factors Influencing stratification and education in Jamaica
Chunnu, Winsome
2016
78
C
p. 32-40
9 p.
artikel
7
The social ordering of belonging: Children’s perspectives on bullying
Forsberg, Camilla
2016
78
C
p. 13-23
11 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland