Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             26 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Accelerating the development of technology-based new products 1990
7 4 p. 332-333
2 p.
artikel
2 Author index to volume 7 1990
7 4 p. 338-
1 p.
artikel
3 Commercializing technology: What the best companies do 1990
7 4 p. 327-328
2 p.
artikel
4 Competing against time 1990
7 4 p. 334-335
2 p.
artikel
5 Environmentalism: The new crusade 1990
7 4 p. 332-
1 p.
artikel
6 Evolving toward product and market-orientation: The early years of technology-based firms Roberts, Edward B.
1990
7 4 p. 274-287
14 p.
artikel
7 Experimental use or fair use as a defense to patent infringement 1990
7 4 p. 335-
1 p.
artikel
8 Fad or trend? How to distinguish them and capitalize on them 1990
7 4 p. 330-
1 p.
artikel
9 Faster new product development: Getting the right product to market quickly Englund, Randy
1990
7 4 p. 336-337
2 p.
artikel
10 Founding strategy and performance: A comparison of high and low growth high tech firms 1990
7 4 p. 333-334
2 p.
artikel
11 From the editor Hustad, Thomas P.
1990
7 4 p. 259-260
2 p.
artikel
12 How green is your market basket 1990
7 4 p. 332-
1 p.
artikel
13 Improving the performance of new product teams 1990
7 4 p. 329-
1 p.
artikel
14 New products over the business cycle Devinney, Timothy M.
1990
7 4 p. 261-273
13 p.
artikel
15 Organizational barriers to creativity… and how to knock them down, 1990
7 4 p. 323-325
3 p.
artikel
16 Product growth strategies in young high-technology firms Pavia, Teresa M.
1990
7 4 p. 297-309
13 p.
artikel
17 Strategically desirable brand name characteristics 1990
7 4 p. 326-327
2 p.
artikel
18 Subject index to volume 7 1990
7 4 p. 339-340
2 p.
artikel
19 Success factors of high-tech SBUs: Towards a conceptual model based on the Israeli electronics and computers industry Dvir, Dov
1990
7 4 p. 288-296
9 p.
artikel
20 The end of lock-step marketing 1990
7 4 p. 328-329
2 p.
artikel
21 The German economic miracle nobody knows 1990
7 4 p. 330-331
2 p.
artikel
22 The harvesting of USAUTO? From the gasoline crisis of 1973 to the imposition of “voluntary” import quotas in 1981 Cook, Victor J.
1990
7 4 p. 310-322
13 p.
artikel
23 The neglect of engineering design 1990
7 4 p. 326-
1 p.
artikel
24 The stateless corporation 1990
7 4 p. 325-326
2 p.
artikel
25 Volume 7 contents 1990
7 4 p. i-iii
nvt p.
artikel
26 What is technological literacy? 1990
7 4 p. 331-332
2 p.
artikel
                             26 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland