Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Closing the gaps – Improving literacy and mathematics by ict-enhanced collaboration
Genlott, Annika Agélii
2016
99
C
p. 68-80
13 p.
artikel
2
Closing the gender gap in STEM with friendly male instructors? On the effects of rapport behavior and gender of a virtual agent in an instructional interaction
Krämer, Nicole C.
2016
99
C
p. 1-13
13 p.
artikel
3
Differential impact of learning path based versus conventional instruction in science education
De Smet, Cindy
2016
99
C
p. 53-67
15 p.
artikel
4
Editorial Board/Publication information
2016
99
C
p. IFC-
1 p.
artikel
5
Examining the influence of saliency of peer-induced distractions on direction of gaze and lecture recall
Phillips, Natalie E.
2016
99
C
p. 81-93
13 p.
artikel
6
Flexible thinking in learning: An individual differences measure for learning in technology-enhanced environments
Barak, Miri
2016
99
C
p. 39-52
14 p.
artikel
7
Social networking, knowledge sharing, and student learning: The case of university students
Eid, Mustafa I.M.
2016
99
C
p. 14-27
14 p.
artikel
8
The impact of an online project-based learning environment with group awareness support on students with different self-regulation levels: An extended-period experiment
Lin, Jian-Wei
2016
99
C
p. 28-38
11 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland