Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A step further in Peer Instruction: Using the Stepladder technique to improve learning Michinov, Nicolas
2015
91 C p. 1-13
13 p.
artikel
2 Computer-generated log-file analyses as a window into students' minds? A showcase study based on the PISA 2012 assessment of problem solving Greiff, Samuel
2015
91 C p. 92-105
14 p.
artikel
3 Context counts: How learners' contexts influence learning in a MOOC Hood, Nina
2015
91 C p. 83-91
9 p.
artikel
4 Development of auditory design guidelines for improving learning on mobile phones Kim, Tae-Hyun
2015
91 C p. 60-72
13 p.
artikel
5 Editorial Board/Publication information 2015
91 C p. IFC-
1 p.
artikel
6 Enhancing skill in constructing scientific explanations using a structured argumentation scaffold in scientific inquiry Hsu, Chih-Chao
2015
91 C p. 46-59
14 p.
artikel
7 Prezi versus PowerPoint: The effects of varied digital presentation tools on students’ learning performance Chou, Pao-Nan
2015
91 C p. 73-82
10 p.
artikel
8 Robotics to promote elementary education pre-service teachers' STEM engagement, learning, and teaching Kim, ChanMin
2015
91 C p. 14-31
18 p.
artikel
9 Some recommendations for the reporting of quantitative studies López, Ximena
2015
91 C p. 106-110
5 p.
artikel
10 Using online assessments to stimulate learning strategies and achievement of learning goals Zlatović, Miran
2015
91 C p. 32-45
14 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland