Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             30 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A comparison of the short term forecasting accuracy of econometric and naive extrapolation models of market share Brodie, Roderick J.
1987
3-4 p. 423-437
15 p.
artikel
2 An assessment of books relevant to forecasting in marketing Cox Jr., James E.
1987
3-4 p. 515-527
13 p.
artikel
3 Author index 1987
3-4 p. 545-547
3 p.
artikel
4 Behavioral biases in new product forecasting Tyebjee, Tyzoon T.
1987
3-4 p. 393-404
12 p.
artikel
5 Causal market share models in marketing Wittink, Dick R.
1987
3-4 p. 445-448
4 p.
artikel
6 Comment Targett, David
1987
3-4 p. 509-510
2 p.
artikel
7 Conditions under which econometric models will outperform naive models Hagerty, Michael R.
1987
3-4 p. 457-460
4 p.
artikel
8 Confidence intervals Makridakis, Spyros
1987
3-4 p. 489-508
20 p.
artikel
9 Editorial Armstrong, J.Scott
1987
3-4 p. 351-
1 p.
artikel
10 Forecasting for sales and material management Meade, Nigel
1987
3-4 p. 533-534
2 p.
artikel
11 Forecasting methods for marketing Scott Armstrong, J.
1987
3-4 p. 355-376
22 p.
artikel
12 Forecasting sales response for multiple time horizons and temporally aggregated data Yokum Jr., J.Thomas
1987
3-4 p. 479-488
10 p.
artikel
13 Forecasting the effect of an environmental change on market performance P. Leone, Robert
1987
3-4 p. 463-478
16 p.
artikel
14 Innovation diffusion models of new product acceptance Schnaars, Steven
1987
3-4 p. 531-532
2 p.
artikel
15 Marketing managers need more than forecasting accuracy Erickson, Gary M.
1987
3-4 p. 453-455
3 p.
artikel
16 Misspecification and the inherent randomness of the model are at the heart of the Brodie and de Kluyver enigma Bass, Frank M.
1987
3-4 p. 441-444
4 p.
artikel
17 Practical techniques of business forecasting Geurts, Michael D.
1987
3-4 p. 532-533
2 p.
artikel
18 Referees for the special issue on forecasting in marketing 1987
3-4 p. 353-354
2 p.
artikel
19 Reply 1987
3-4 p. 511-
1 p.
artikel
20 Reply to the commentary Brodie, Roderick J.
1987
3-4 p. 461-462
2 p.
artikel
21 Research on forecasting 1987
3-4 p. 535-544
10 p.
artikel
22 Sales forecasting practices Dalrymple, Douglas J.
1987
3-4 p. 379-391
13 p.
artikel
23 Section I 1987
3-4 p. 377-
1 p.
artikel
24 Section II 1987
3-4 p. 421-
1 p.
artikel
25 Section III 1987
3-4 p. 513-
1 p.
artikel
26 Store location and store assessment research Ingene, Charles A.
1987
3-4 p. 529-530
2 p.
artikel
27 Subject index 1987
3-4 p. 549-550
2 p.
artikel
28 The Brodie and de Kluyver enigma McIntyre, ShelbyH.
1987
3-4 p. 439-
1 p.
artikel
29 The sophistication of ‘naive’ modeling Aaker, David A.
1987
3-4 p. 449-451
3 p.
artikel
30 The use of multiple scenarios in sales forecasting Schnaars, Steven P.
1987
3-4 p. 405-419
15 p.
artikel
                             30 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland