Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing assessment quality: Criteria for quality assurance in design of (peer) assessment for learning – A review of research studies Tillema, Harm
2011
37 1 p. 25-34
10 p.
artikel
2 Assessment for learning in the accountability era: Empirical evidence from Scotland Hutchinson, Carolyn
2011
37 1 p. 62-70
9 p.
artikel
3 Assessment for learning in the accountability era: New Zealand Crooks, Terry
2011
37 1 p. 71-77
7 p.
artikel
4 Assessment for learning in the accountability era: Queensland, Australia Klenowski, Val
2011
37 1 p. 78-83
6 p.
artikel
5 Editorial Board 2011
37 1 p. CO2-
1 p.
artikel
6 Guest Editor's introduction Birenbaum, Menucha
2011
37 1 p. 1-2
2 p.
artikel
7 How do Dutch secondary teachers and students conceive the purpose of assessment? Segers, Mien
2011
37 1 p. 49-54
6 p.
artikel
8 Informal formative assessment: The role of instructional dialogues in assessing students’ learning Ruiz-Primo, Maria Araceli
2011
37 1 p. 15-24
10 p.
artikel
9 Nested contexts that shape assessment for learning: School-based professional learning community and classroom culture Birenbaum, Menucha
2011
37 1 p. 35-48
14 p.
artikel
10 Professional development of teachers—A prerequisite for AfL to be successfully implemented in the classroom Smith, Kari
2011
37 1 p. 55-61
7 p.
artikel
11 What is assessment for learning? Wiliam, Dylan
2011
37 1 p. 3-14
12 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland