Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Brand origin and country of manufacture influences on brand equity and the moderating role of brand typicality Hamzaoui-Essoussi, Leila
2011
64 9 p. 973-978
6 p.
artikel
2 Cosmopolitanism, individual-level values and cultural-level values: A cross-cultural study Cleveland, Mark
2011
64 9 p. 934-943
10 p.
artikel
3 Culture and age as moderators in the corporate reputation and loyalty relationship Bartikowski, Boris
2011
64 9 p. 966-972
7 p.
artikel
4 Culture and personal values: How they influence perceived service quality Ladhari, Riadh
2011
64 9 p. 951-957
7 p.
artikel
5 Development of intellectual property laws for the Russian Federation O'Connor, Thomas S.
2011
64 9 p. 1011-1016
6 p.
artikel
6 Editorial review board 2011
64 9 p. ii-iv
nvt p.
artikel
7 Entrepreneurial orientation, management commitment, and human capital: The internationalization of SMEs in India Javalgi, Rajshekhar (Raj) G.
2011
64 9 p. 1004-1010
7 p.
artikel
8 Globalization, culture, and marketing strategy: Introduction to the special issue Laroche, Michel
2011
64 9 p. 931-933
3 p.
artikel
9 Materialism through the eyes of Polish and American consumers Tobacyk, Jerome J.
2011
64 9 p. 944-950
7 p.
artikel
10 Multi-level framework of open source software adoption Qu, Wen Guang
2011
64 9 p. 997-1003
7 p.
artikel
11 Online consumer behavior: Comparing Canadian and Chinese website visitors Mazaheri, Ebrahim
2011
64 9 p. 958-965
8 p.
artikel
12 Parental responsiveness and adolescent susceptibility to peer influence: A cross-cultural investigation Yang, Zhiyong
2011
64 9 p. 979-987
9 p.
artikel
13 Revisiting the substantiality criterion: From ethnic marketing to market segmentation Pires, Guilherme D.
2011
64 9 p. 988-996
9 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland