Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             16 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Absorptive capacity, innovation, and financial performance Kostopoulos, Konstantinos
2011
64 12 p. 1335-1343
9 p.
artikel
2 Analytic collaboration in virtual innovation projects Ko, Krista K.B.
2011
64 12 p. 1327-1334
8 p.
artikel
3 Capturing institutional home country conditions for exporting SMEs Mogos Descotes, Raluca
2011
64 12 p. 1303-1310
8 p.
artikel
4 Competitive advantage through service differentiation by manufacturing companies Gebauer, Heiko
2011
64 12 p. 1270-1280
11 p.
artikel
5 Country-image discourse model: Unraveling meaning, structure, and function of country images Brijs, Kris
2011
64 12 p. 1259-1269
11 p.
artikel
6 Editorial Review Board 2011
64 12 p. ii-iv
nvt p.
artikel
7 Effectiveness of corporate responses to brand crises: The role of crisis type and response strategies Dutta, Sujay
2011
64 12 p. 1281-1287
7 p.
artikel
8 Empathy as added value in predicting donation behavior Verhaert, Griet A.
2011
64 12 p. 1288-1295
8 p.
artikel
9 How social capital and knowledge affect innovation Pérez-Luño, Ana
2011
64 12 p. 1369-1376
8 p.
artikel
10 Institutional investors, shareholder activism, and earnings management Hadani, Michael
2011
64 12 p. 1352-1360
9 p.
artikel
11 Market orientation in the context of SMEs: A conceptual framework Raju, P.S.
2011
64 12 p. 1320-1326
7 p.
artikel
12 Measurement properties of rankings and ratings Coote, Leonard V.
2011
64 12 p. 1296-1302
7 p.
artikel
13 Philanthropic disaster relief giving as a response to institutional pressure: Evidence from China Gao, Yongqiang
2011
64 12 p. 1377-1382
6 p.
artikel
14 Team and organizational resources, strategic orientations, and firm performance in a transitional economy Lau, Chung-Ming
2011
64 12 p. 1344-1351
8 p.
artikel
15 Transformative green marketing: Impediments and opportunities Polonsky, Michael Jay
2011
64 12 p. 1311-1319
9 p.
artikel
16 Value relevance of blog visibility Hu, Nan
2011
64 12 p. 1361-1368
8 p.
artikel
                             16 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland