Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Congruity's role in website attitude formation Wang, Sijun
2009
62 6 p. 609-615
7 p.
artikel
2 Consumer responses to offline and online low price signals: The role of cognitive elaboration Dutta, Sujay
2009
62 6 p. 629-635
7 p.
artikel
3 Developing and validating a psychometric shopper-based mall equity measure El Hedhli, Kamel
2009
62 6 p. 581-587
7 p.
artikel
4 Editorial Board 2009
62 6 p. ii-iii
nvt p.
artikel
5 Exploring the governance mechanisms of quasi-integration in buyer–supplier relationships Cai, Shaohan
2009
62 6 p. 660-666
7 p.
artikel
6 Global business partnering among family-owned enterprises de Farias, Salomão Alencar
2009
62 6 p. 667-672
6 p.
artikel
7 Industry effects and firm effects: No effect is an island Arend, Richard J.
2009
62 6 p. 651-659
9 p.
artikel
8 Information search and consideration set formation in a web-based store environment Punj, Girish
2009
62 6 p. 644-650
7 p.
artikel
9 Marketing accountability: Linking marketing actions to financial results Stewart, David W.
2009
62 6 p. 636-643
8 p.
artikel
10 Perceptions of ethical work climate and person–organization fit among retail employees in Japan and the US: A cross-cultural scale validation Lopez, Tará Burnthorne
2009
62 6 p. 594-600
7 p.
artikel
11 Personality-Relatedness and Reciprocity framework for analyzing retailer–consumer interactions Kaltcheva, Velitchka D.
2009
62 6 p. 601-608
8 p.
artikel
12 Price fairness perceptions and customer loyalty in a retail context Martin, William C.
2009
62 6 p. 588-593
6 p.
artikel
13 Retailing evolution research: Introduction to the special section on retailing research Chebat, Jean-Charles
2009
62 6 p. 579-580
2 p.
artikel
14 What drives college-age Generation Y consumers? Noble, Stephanie M.
2009
62 6 p. 617-628
12 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland