Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acculturaton to the global consumer culture: Scale development and research paradigm Cleveland, Mark
2007
60 3 p. 249-259
11 p.
artikel
2 A cross-cultural examination of the effects of social perception styles on store image formation Hu, Haiyan
2007
60 3 p. 222-230
9 p.
artikel
3 Am I welcome here? Exploring how ethnic consumers assess their place identity Rosenbaum, Mark S.
2007
60 3 p. 206-214
9 p.
artikel
4 A tale of two theories: Sympathy or competition? Torres, Ivonne M.
2007
60 3 p. 197-205
9 p.
artikel
5 Building and testing models of consumer purchase intention in competitive and multicultural environments Teng, Lefa
2007
60 3 p. 260-268
9 p.
artikel
6 Colors and cultures: Exploring the effects of mall décor on consumer perceptions Chebat, Jean-Charles
2007
60 3 p. 189-196
8 p.
artikel
7 Cross-cultural differences in crowd assessment Pons, Frank
2007
60 3 p. 269-276
8 p.
artikel
8 Culture and marketing strategy in discount retailing Merrilees, Bill
2007
60 3 p. 215-221
7 p.
artikel
9 Culture and web communications Baack, Daniel W.
2007
60 3 p. 181-188
8 p.
artikel
10 Editorial Board 2007
60 3 p. ii-iii
nvt p.
artikel
11 Hofstede's dimensions of culture in international marketing studies Soares, Ana Maria
2007
60 3 p. 277-284
8 p.
artikel
12 Introduction to the special issue on the impact of culture on marketing strategy Laroche, Michel
2007
60 3 p. 177-180
4 p.
artikel
13 Moderating effect of nationality on country-of-origin perceptions: English-speaking Thailand versus French-speaking Canada Ahmed, Sadrudin A.
2007
60 3 p. 240-248
9 p.
artikel
14 Positioning countries on personality dimensions: Scale development and implications for country marketing d'Astous, Alain
2007
60 3 p. 231-239
9 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland