Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A dynamic nonlinear model of online retail competition using Cusp Catastrophe Theory Dou, Wenyu
2006
59 7 p. 838-848
11 p.
artikel
2 Does marketing success lead to market success? Hunt, Shelby D.
2006
59 7 p. 820-828
9 p.
artikel
3 Does power sharing matter? The role of power and influence in alliance performance Muthusamy, Senthil Kumar
2006
59 7 p. 811-819
9 p.
artikel
4 Earning profit and serving society: The role of consumer behavior, business strategies, and public policy 2006
59 7 p. 876-
1 p.
artikel
5 Editorial Board 2006
59 7 p. ii-iii
nvt p.
artikel
6 eTransQual: A transaction process-based approach for capturing service quality in online shopping Bauer, Hans H.
2006
59 7 p. 866-875
10 p.
artikel
7 Getting one's own way: An investigation of influence attempts by marketers on nonmarketing members of the firm Goebel, Daniel J.
2006
59 7 p. 829-837
9 p.
artikel
8 Leader–member exchange in a Chinese context: Antecedents, the mediating role of psychological empowerment and outcomes Aryee, Samuel
2006
59 7 p. 793-801
9 p.
artikel
9 Promoting ethical behavior and organizational citizenship behaviors: The influence of corporate ethical values Baker, Thomas L.
2006
59 7 p. 849-857
9 p.
artikel
10 Self and collective interest in business relationships Medlin, Christopher J.
2006
59 7 p. 858-865
8 p.
artikel
11 The Achilles' heel of an enduring relationship: Appropriation of rents between a manufacturer and its foreign distributor Deligonul, Seyda
2006
59 7 p. 802-810
9 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland