Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A latent class segmentation analysis of e-shoppers Bhatnagar, Amit
2004
57 7 p. 758-767
10 p.
artikel
2 A typology of online shoppers based on shopping motivations Rohm, Andrew J
2004
57 7 p. 748-757
10 p.
artikel
3 Economics of information in the Web economy Biswas, Dipayan
2004
57 7 p. 724-733
10 p.
artikel
4 Editorial Board 2004
57 7 p. iii-iv
nvt p.
artikel
5 E-tailers versus retailers Keen, Cherie
2004
57 7 p. 685-695
11 p.
artikel
6 Gender differences in the perceived risk of buying online and the effects of receiving a site recommendation Garbarino, Ellen
2004
57 7 p. 768-775
8 p.
artikel
7 Hotlists and Web browsing behavior—an empirical investigation Thakor, Mrugank V.
2004
57 7 p. 776-786
11 p.
artikel
8 Interfirm alliances in online retailing Chatterjee, Patrali
2004
57 7 p. 714-723
10 p.
artikel
9 Internet retailing: enablers, limiters and market consequences Grewal, Dhruv
2004
57 7 p. 703-713
11 p.
artikel
10 Navigational web atmospherics Dailey, Lynn
2004
57 7 p. 795-803
9 p.
artikel
11 Oh, what a tangled web we weave Langenderfer, Jeff
2004
57 7 p. 734-747
14 p.
artikel
12 The Internet's impact on marketing Biswas, Abhijit
2004
57 7 p. 681-684
4 p.
artikel
13 Web-based marketing Sharma, Arun
2004
57 7 p. 696-702
7 p.
artikel
14 Website design Rosen, Deborah E.
2004
57 7 p. 787-794
8 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland