Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             16 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An agenda for research into services management Lings, Ian
2004
57 4 p. 456-458
3 p.
artikel
2 An empirical assessment of the influence of customer emotions and contact employee performance on encounter and relationship satisfaction van Dolen, Willemijn
2004
57 4 p. 437-444
8 p.
artikel
3 Attainment of competitive advantage by the exporter–importer dyad Chryssochoidis, George
2004
57 4 p. 329-337
9 p.
artikel
4 Beyond valence in customer dissatisfaction Zeelenberg, Marcel
2004
57 4 p. 445-455
11 p.
artikel
5 Blueprinting the service company Fließ, Sabine
2004
57 4 p. 392-404
13 p.
artikel
6 Cooperating for service excellence in multichannel service systems Wiertz, Caroline
2004
57 4 p. 424-436
13 p.
artikel
7 Countering the trend towards careerist orientation in the age of downsizing Aryee, Samuel
2004
57 4 p. 321-328
8 p.
artikel
8 Dynamic innovation strategies and stable networks in the construction industry Andersen, Poul Houman
2004
57 4 p. 351-360
10 p.
artikel
9 Editorial Board 2004
57 4 p. ii-iii
nvt p.
artikel
10 Internal market orientation Lings, Ian N
2004
57 4 p. 405-413
9 p.
artikel
11 Investors' resource commitments and information reporting systems: control in international joint ventures Yan, Yanni
2004
57 4 p. 361-371
11 p.
artikel
12 Issue contingencies and marketers' recognition of ethical issues, ethical judgments and behavioral intentions Barnett, Tim
2004
57 4 p. 338-346
9 p.
artikel
13 Learning during the new financial service innovation process Blazevic, Vera
2004
57 4 p. 374-391
18 p.
artikel
14 Prepaid monetary incentive effects on mail survey response Jobber, David
2004
57 4 p. 347-350
4 p.
artikel
15 Service productivity Grönroos, Christian
2004
57 4 p. 414-423
10 p.
artikel
16 Special issue on European research in service marketing Lemmink, Jos G.A.M.
2004
57 4 p. 372-373
2 p.
artikel
                             16 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland