Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing the validity of secondary data proxies for marketing constructs Houston, Mark B.
2004
57 2 p. 154-161
8 p.
artikel
2 Developing and validating measures of facets of customer-based brand equity Netemeyer, Richard G.
2004
57 2 p. 209-224
16 p.
artikel
3 Editorial Board 2004
57 2 p. ii-iii
nvt p.
artikel
4 Integration of construct and external validity by means of proximal similarity: McQuarrie, Edward F.
2004
57 2 p. 142-153
12 p.
artikel
5 Maximum versus meaningful discrimination in scale response: Viswanathan, Madhubalan
2004
57 2 p. 108-124
17 p.
artikel
6 Measurement process context effects in empirical tests of causal models Teas, R.Kenneth
2004
57 2 p. 162-174
13 p.
artikel
7 Measurement validation in marketing research Alford, Bruce L
2004
57 2 p. 95-97
3 p.
artikel
8 On assuring valid measures for theoretical models using survey data Ping Jr., Robert A
2004
57 2 p. 125-141
17 p.
artikel
9 Statistical power and structural equation models in business research McQuitty, Shaun
2004
57 2 p. 175-183
9 p.
artikel
10 Tackling measurement problems with Item Response Theory Singh, Jagdip
2004
57 2 p. 184-208
25 p.
artikel
11 The use of expert judges in scale development Hardesty, David M.
2004
57 2 p. 98-107
10 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland