Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             19 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A strategy implementation perspective of market orientation Homburg, Christian
2004
57 12 p. 1331-1340
10 p.
artikel
2 A study of organizational image resulting from international joint ventures in transitional economies Si, Steven X.
2004
57 12 p. 1370-1377
8 p.
artikel
3 Author Index Vol. 57 2004
57 12 p. I-III
nvt p.
artikel
4 Centralization of franchising networks: evidence from the Austrian franchise sector Windsperger, Josef
2004
57 12 p. 1361-1369
9 p.
artikel
5 Commentary on “Understanding Brand Performance Measures: Using Dirichlet Benchmarks” Kannan, P.K.
2004
57 12 p. 1326-1328
3 p.
artikel
6 Determinants of capital structure of Chinese-listed companies Chen, Jean J.
2004
57 12 p. 1341-1351
11 p.
artikel
7 Development perspectives, firm strategies and applications in mobile commerce Buellingen, Franz
2004
57 12 p. 1402-1408
7 p.
artikel
8 Dynamics of the strategic group membership–performance linkage in rapidly changing environments Zúñiga-Vicente, José Ángel
2004
57 12 p. 1378-1390
13 p.
artikel
9 Editorial Board 2004
57 12 p. iii-iv
nvt p.
artikel
10 Internet payments in Germany: a classificatory framework and empirical evidence Stroborn, Karsten
2004
57 12 p. 1431-1437
7 p.
artikel
11 Mobility and markets: emerging outlines of m-commerce Dholakia, Ruby Roy
2004
57 12 p. 1391-1396
6 p.
artikel
12 National lead markets and the design competition for 3G network applications Lehrer, Mark
2004
57 12 p. 1397-1401
5 p.
artikel
13 Needs versus technology—the challenge to design third-generation mobile applications Gerstheimer, Oliver
2004
57 12 p. 1409-1415
7 p.
artikel
14 Reply to commentary on “Understanding brand performance measures: using Dirichlet benchmarks” Uncles, Mark D.
2004
57 12 p. 1329-1330
2 p.
artikel
15 Segmenting consumers based on the benefits and risks of Internet shopping Bhatnagar, Amit
2004
57 12 p. 1352-1360
9 p.
artikel
16 Situation-dependent services—a challenge for mobile network operators Figge, Stefan
2004
57 12 p. 1416-1422
7 p.
artikel
17 Subject Index Vol. 57 2004
57 12 p. V-XXI
nvt p.
artikel
18 Understanding brand performance measures: using Dirichlet benchmarks Ehrenberg, Andrew S.C.
2004
57 12 p. 1307-1325
19 p.
artikel
19 Understanding m-commerce payment systems through the analytic hierarchy process Chou, Yuntsai
2004
57 12 p. 1423-1430
8 p.
artikel
                             19 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland