Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Buying decision approaches of organizational buyers and users Moon, Junyean
2002
55 4 p. 293-299
7 p.
artikel
2 Estimating marketing persistence on sales of consumer durables in China Ouyang, Ming
2002
55 4 p. 337-342
6 p.
artikel
3 Influence tactics and perceptions of organizational politics: a longitudinal study Vigoda, Eran
2002
55 4 p. 311-324
14 p.
artikel
4 Market orientation and retail operatives' expectations Piercy, Nigel F
2002
55 4 p. 261-273
13 p.
artikel
5 Multinationality, global market diversification and profitability among the largest US firms Qian, Gongming
2002
55 4 p. 325-335
11 p.
artikel
6 Positioning options for achieving brand association: a psychological categorization framework Punj, Girish
2002
55 4 p. 275-283
9 p.
artikel
7 The impact of work force reduction on subsequent performance in major mergers and acquisitions: an exploratory study Krishnan, Hema A
2002
55 4 p. 285-292
8 p.
artikel
8 The strategic implementation process: evoking strategic consensus through communication Rapert, Molly Inhofe
2002
55 4 p. 301-310
10 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland