Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bridging the marketing theory–practice gap with marketing engineering Lilien, Gary L
2002
55 2 p. 111-121
11 p.
artikel
2 Competition in the third millennium: efficiency or effectiveness? Hunt, Shelby D.
2002
55 2 p. 97-102
6 p.
artikel
3 Emerging macromarketing concepts: from Socrates to Alfred Marshall Dixon, Donald F.
2002
55 2 p. 87-95
9 p.
artikel
4 Foreign operation mode combinations and internationalization Petersen, Bent
2002
55 2 p. 157-162
6 p.
artikel
5 German approaches to business-to-business marketing theory: origins and structure Kleinaltenkamp, Michael
2002
55 2 p. 149-155
7 p.
artikel
6 How should companies interact in business networks? Håkansson, Håkan
2002
55 2 p. 133-139
7 p.
artikel
7 Learning to improvise, improvising to learn: a process of responding to complex environments Chelariu, Cristian
2002
55 2 p. 141-147
7 p.
artikel
8 Marketing: a critical realist approach Easton, Geoff
2002
55 2 p. 103-109
7 p.
artikel
9 Marketing theory in the next millennium Wilkinson, Ian
2002
55 2 p. 81-85
5 p.
artikel
10 On cooperating: firms, relations and networks Wilkinson, Ian
2002
55 2 p. 123-132
10 p.
artikel
11 Organizational innovation adoption: a multi-level framework of determinants and opportunities for future research Frambach, Ruud T
2002
55 2 p. 163-176
14 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland