Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An investigation of coupon-prone consumers Guimond, Lisa
2001
54 2 p. 131-137
7 p.
artikel
2 Atmospheric qualities of online retailing Eroglu, Sevgin A.
2001
54 2 p. 177-184
8 p.
artikel
3 Background music pleasure and store evaluation: intensity effects and psychological mechanisms Dubé, Laurette
2001
54 2 p. 107-113
7 p.
artikel
4 Children's influence on family decision-making: a restaurant study Labrecque, JoAnne
2001
54 2 p. 173-176
4 p.
artikel
5 Consumer decision-making, salespeople's adaptive selling and retail performance Sharma, Arun
2001
54 2 p. 125-129
5 p.
artikel
6 Consumer perceptions of service quality attributes at sporting events Kelley, Scott W
2001
54 2 p. 161-166
6 p.
artikel
7 Control and affect: the influence of feeling in control of the retail environment on affect, involvement, attitude, and behavior Ward, James C
2001
54 2 p. 139-144
6 p.
artikel
8 Emotional response and shopping satisfaction Machleit, Karen A.
2001
54 2 p. 97-106
10 p.
artikel
9 Environmental background music and in-store selling Chebat, Jean-Charles
2001
54 2 p. 115-123
9 p.
artikel
10 Learning why some customers shop at less convenient stores Woodside, Arch G
2001
54 2 p. 151-159
9 p.
artikel
11 Re-conceptualizing consumer store image processing using perceived risk Mitchell, V.-W.
2001
54 2 p. 167-172
6 p.
artikel
12 Seeking something different? A model of schema typicality, consumer affect, purchase intentions and perceived shopping value Babin, Barry J
2001
54 2 p. 89-96
8 p.
artikel
13 Shedding some light on store atmospherics: influence of illumination on consumer behavior Summers, Teresa A.
2001
54 2 p. 145-150
6 p.
artikel
14 The interplay of emotions and cognitions of consumers in the retail environment Chebat, Jean-Charles
2001
54 2 p. 87-88
2 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland