Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             5 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Purchase experiments of extra-ordinary and regular influence strategies using artificial and real brands Motes, William H
2001
53 1 p. 15-35
21 p.
artikel
2 The differential information hypothesis, firm size, and earnings information transfer Asthana, Sharad C
2001
53 1 p. 37-47
11 p.
artikel
3 The effects of news on initial corporate lawsuits Koku, Paul Sergius
2001
53 1 p. 49-55
7 p.
artikel
4 The End of Marketing as We Know It Noble, Charles
2001
53 1 p. 57-58
2 p.
artikel
5 The market orientation–performance relationship in the context of a developing economy Subramanian, Ram
2001
53 1 p. 1-13
13 p.
artikel
                             5 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland