Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Customer satisfaction in industrial markets: dimensional and multiple role issues Homburg, Christian
2001
52 1 p. 15-33
19 p.
artikel
2 Developing and validating a multidimensional consumer-based brand equity scale Yoo, Boonghee
2001
52 1 p. 1-14
14 p.
artikel
3 Drivers and outcomes of parent company intervention in IJV management: a cross-cultural comparison Johnson, Jean L
2001
52 1 p. 35-49
15 p.
artikel
4 Influencing R&D/marketing integration and the use of market information by R&D managers: intended and unintended effects of managerial actions Maltz, Elliot
2001
52 1 p. 69-82
14 p.
artikel
5 R&D mode choices in Central and Eastern Europe Brouthers, Keith D
2001
52 1 p. 83-91
9 p.
artikel
6 Strategic decision making in an intuitive vs. technocratic mode: structural and environmental considerations Covin, Jeffrey G
2001
52 1 p. 51-67
17 p.
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland