Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Antecedents and benefits of corporate citizenship: an investigation of French businesses
Maignan, Isabelle
2001
51
1
p. 37-51
15 p.
artikel
2
Competitive advantage in the global marketplace: a focus on marketing strategy
Hult, G.Tomas M
2001
51
1
p. 1-3
3 p.
artikel
3
Consumers' trust of salesperson and manufacturer: an empirical study
Kennedy, Mary Susan
2001
51
1
p. 73-86
14 p.
artikel
4
From international to integrated marketing
Sheth, Jagdish N
2001
51
1
p. 5-9
5 p.
artikel
5
How critical is internal customer orientation to market orientation? 1 1 Both authors have made equal contributions to this paper.
Conduit, Jodie
2001
51
1
p. 11-24
14 p.
artikel
6
Market segmentation and the structure of competition: applicability of the strategic group concept for an improved market segmentation on industrial markets
Söllner, Albrecht
2001
51
1
p. 25-36
12 p.
artikel
7
Searching for a consensus on the antecedent role of service quality and satisfaction: an exploratory cross-national study
Brady, Michael K
2001
51
1
p. 53-60
8 p.
artikel
8
The impact of market and organisational challenges on marketing strategy decision-making: a qualitative investigation of the business-to-business sector
Jarratt, Denise
2001
51
1
p. 61-72
12 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland